Comunicat Presa Tehnologie ØRGREEN DUCE YUNIKU PE NOI CULMI DE DESIGN

ØRGREEN DUCE YUNIKU PE NOI CULMI DE DESIGN

Ørgreen duce pe noi culmi de design conceptul de personalizare 3D centrat pe vedere

Ørgreen prezintă 12 noi modele folosind cea mai avansată tehnologie de imprimare 3D de acest tip – creând rame de designer personalizate care se potrivesc oricărei fizionomii și oricărui stil de viață. Designul este un element-cheie adăugat la platforma avangardistă numită Yuniku, dezvoltată de Materialise și Hoya Vision Care Company.

Fără îndoială, imprimarea 3D are un impact puternic în procesul de inovare a produselor, creând noi posibilități până acum nerealizabile. Jucând deja un rol esențial în industria aerospațială, în stilul de viață, modă, design și în multe alte domenii, Yuniku este un deschizător de drumuri în industria optică prin platforma sa de ultimă generație. Primii ochelari din lume croiți 3D centrați pe vedere.

O imprimare 3D avansată care face posibilă personalizarea ramelor pornind de la parametrii optici optimi pentru o vedere fără precedent.

Un scaner special evaluează trăsăturile faciale. Software-ul avansat calibrează poziția optimă a lentilelor pentru cea mai bună performanță vizuală. Ramele sunt croite automat pentru a se potrivi perfect în funcție de stilul dumneavoastră de viață, de pildă cum, când și unde purtați ochelarii. Pe ecran, tehnologia de realitate augmentată vă permite să vă vedeți purtând ramele fără a le purta efectiv. Un fișier digital este generat automat, încorporând toate datele, gata pentru imprimarea 3D a ramelor dumneavoastră. Rezultatul este o experiență vizuală incredibilă și o compatibilitate personalizată – ochelari realizați cu adevărat la comandă.

A patra dimensiune – estetică rafinată

„Ørgreen s-a numărat printre primii care au încorporat imprimarea 3D, pe care o foloseam de mai mulți ani în procesul nostru de creare de prototipuri”, spune fondatorul Henrik Ørgreen. „Suntem mereu cu ochii pe evoluțiile din acest domeniu și am observat că Yuniku este cu adevărat cu un pas înaintea timpului său. În opinia noastră, aspectul și impresia pe care o lasă finisajele au atins un nivel ce corespunde cerințelor noastre. Materialise este un dezvoltator de vârf în domeniul imprimării 3D. Hoya este un producător de lentile de vârf. Avem astfel o excelentă oportunitate să ne adăugăm propria expertiză și să ne alăturăm celei mai avansate platforme din acest domeniu – din toate timpurile.”

 

„Alături de Yuniku, pornim de la un nivel ridicat, dar este abia primul pas în explorarea posibilităților”, adaugă Ørgreen. „Noi forme, culori, combinații, materiale, finisaje și nuanțe. Toate reflectă stilul distinctiv Ørgreen. În viitor, acest nivel de imprimare 3D va deveni noul standard. Suntem entuziasmați să ne aflăm printre inițiatorii unui întreg nou curent care va revoluționa industria.”

 

Un nivel suprem de precizie, performanță și personalizare

În timp ce Yuniku pune în valoare unicitatea fiecărei fizionomii, cu trăsăturile și expresiile sale distinctive, autoafirmarea reprezintă un element intrinsec al personalizării. „Personalizarea este cea mai importantă tendință în toate domeniile de retail”, spune Alireza Parandian, care conduce strategia globală de afaceri de la la Materialise, facilitând valorificarea celor mai noi tehnologii pentru a crea produse revoluționare.

 

„Împreună cu Yuniku, le oferim clienților puterea de a juca un rol crucial în personalizarea ochelarilor proprii”, adaugă Parandian. „De la stilul ramelor, măsură, culoare și finisaj, până la modul optim de a răspunde nevoilor propriului lor stil de viață. Scanarea se realizează pe loc. Luăm în calcul o varietate de parametri care sunt adaptați cu acuratețe fiecărui individ. Nicio altă tehnologie de pe piață nu este capabilă să atingă un asemenea nivel de precizie, performanță și personalizare.”

 

Yuniku redefinește abordarea opticii

Numele Yuniku redă fonetic pronunțarea cuvântului japonez „unic”, onorând tradiția companiei Hoya, înființată inițial în Japonia. Hoya este un pioner în industria optică, prima companie de pe piață care a introdus tehnologia realității augmentate și unul din liderii mondiali în ceea ce privește precizia lentilelor. Felix España este Managerul Global pentru noile media la HOYA Vision Care Company care a dezvoltat software-ul pentru Yuniku împreună cu echipa R&D de la Materialise.

 

„În mod tradițional, ramele reprezintă punctul de pornire, ceea ce de fapt limitează capacitatea de adaptare și acuratețea vederii”, spune España. „Cu abordarea centrată pe vedere promovată de Yuniku, rezultatul oferă o mai mare libertate de a personaliza și adapta ramele – și o vedere mai bună decât v-ați imaginat vreodată.”

 

Yuniku redefinește abordarea opticii și în ceea ce privește resursele. Totul se realizează pe măsură, astfel că singurul material utilizat este cel necesar pentru fiecare ramă. „Pentru profesioniștii din domeniul ochelarilor, acest lucru înseamnă că nu există surplus, doar mostre”, explică España. „Portofoliul dumneavoastră este reînnoit în permanență. Opticienii observă deja o îmbunătățire extraordinară în ceea ce privește satisfacția clienților, stimulând și curiozitatea altor persoane de a încerca produsele.”

 

Ørgreen va crea modele speciale pentru platformă care să le reflecte stilul minimalist caracteristic și combinațiile inventive de culori, începând cu 12 modele și 5 variante de culori pentru fiecare model. După părerea lui Ørgreen, „Dat fiind nivelul înalt de rafinament al Yuniku, precizia vederii și capacitatea de personaliza orice ramă pentru a se adapta oricărei fizionomii... oferă o personalizare desăvârșită.”

 

Despre HOYA

Înființată în 1941 în Tokyo, Japonia, HOYA este o companie mondială de tehnologie și tehnică medicală și un furnizor major de tehnică medicală și produse medicale inovatoare. HOYA își desfășoară activitatea în domeniul medical și cel al tehnologiei informațiilor, furnizând ochelari, endoscoape medicale, lentile intraoculare, lentile optice, precum și componente esențiale pentru dispozitive semiconductoare, panouri LCD și HDD. Având 150 de sedii și filiale în întreaga lume, HOYA angajează în momentul de față o forță de muncă multinațională de peste 36.000 de persoane. Pentru informații suplimentare, vizitați hoya.com

 

Despre Materialise

Materialise încorporează experiența sa de peste 25 de ani în domeniul imprimării 3D în soluții software și servicii de imprimare 3D, care împreună formează structura de bază a industriei imprimării 3D. Soluțiile deschise și flexibile propuse de Materialise permit operatorilor dintr-o gamă variată de domenii, incluzând industria medicală, auto, aerospațială, artă și design, precum și bunuri de consum, să realizeze aplicații de imprimare 3D inovatoare menite să creeze o lume mai bună și mai sănătoasă. Având sediul central în Belgia și filiale în întreaga lume, Materialise îmbină cel mai mare grup de dezvoltatori de software din domeniu și una din cele mai mari unități de imprimare 3D din lume. Pentru informații suplimentare, vizitați materialise.com

 

Despre Ørgreen

„Mai puțin înseamnă mai mult” este deviza din spatele abordării minimaliste pe care o adoptă Ørgreen în raport cu eleganța. Culorile inovatoare, detaliile discrete și materialele excepționale constituie trăsăturile caracteristice care definesc o companie cu gândire progresistă, stimulată de o curiozitate neostenită și de dorința profunda de face totul în mod diferit.

Concepută în Danemarca și produsă manual în mod impecabil în Japonia, Ørgreen este o marcă de ochelari de top cu reprezentare mondială. Înființată în Copenhaga în 1997, Ørgreen se comercializează în prezent în peste 50 de țări din întreaga lume.

 

Pentru mai multe informații și imagini, nu ezitați să contactați:

Eja Johansen / PR & Communication Manager / eja@orgreenoptics.com / +45 33364995