- comunicat de presa, news release, media release
Comunicat Presa Media Publicitate Cum sa construiti gradul de constientizare a marcii
Acest articol a fost scris de Sorin, CEO Manager Creativ24. Dacă doriți să faceți următorul pas în afacerea dvs., vă încurajăm să vizitați Creativ24.Ro, propulsat de Online Business Network.
Conștientizarea mărcii poate părea un concept abstract. Cum îi faci pe oameni să conștientizeze marca ta? Ce face un brand să iasă în mintea oamenilor? Nu ar trebui produsul să vorbească de la sine? Cum poate un brand să convingă într-adevăr clienții că produsul lor este cea mai bună opțiune?
Adevărul este că oamenii nu sunt doar consumatori. Vor conexiuni și relații, iar asta se extinde la mărcile de la care aleg să cumpere. 65% din afacerea unei companii provine de la clienți existenți. Însă, pentru a intra în legătură cu clienții fideli care revin în continuare, trebuie mai întâi să îi conștientizați că există marca dvs. Cum? Cu un brand memorabil este o narațiune pe care oamenii o vor aminti data viitoare când își vor scoate portofelele.
Creați conștientizarea mărcii cu cele 3 componente ale unei povești convingătoare:
Scrierea unei povești de marcă convingătoare este ca și cum ar coace un tort. Chiar dacă vă schimbați unele dintre ingrediente pentru a obține diferite arome de tort, alte ingrediente, cum ar fi ouăle, uleiul vegetal, făina și căldura, rămân aceleași.
Fiecare poveste convingătoare, indiferent de ce este vorba, are și câteva ingrediente constante. Acestea includ expunerea, informațiile de care cititorul are nevoie pentru a obține contextul pentru poveste, un conflict și rezolvarea conflictului respectiv.
Crearea conștientizării mărcii cu o poveste convingătoare nu înseamnă să scrieți un roman întreg – așa cum puteți vedea în designul logo-ului Consultant Financiar creat de SorinDesign, o imagine poate spune o poveste întreagă.
Să aruncăm o privire mai atentă asupra modului în care funcționează diferite elemente de povestire în marketingul pentru conștientizarea mărcii:
Explicați pe deplin cum a fost scenariul înainte ca marca dvs. să creeze soluția care aduce beneficii cumpărătorului. Faceți clientul să se simtă cunoscut și recunoscut. Recunoașteți publicului țintă că lucrurile care au fost înainte nu trebuie să fie așa cum sunt lucrurile în viitor.
Care este conflictul?
Explicați care este fricțiunea în această situație. Ce este împiedicarea lucrurilor să se afle în statul în care ar trebui să se afle?
Care este rezoluția?
Cum oferă acest brand soluția de care are nevoie un consumator și cum o fac mai bine decât orice brand concurent? Acesta este momentul pentru a arunca marca ca cavaler în armuri strălucitoare în poveste.
Vorbiți despre soluțiile clare și concise pe care le oferă marca dvs. și arătați cum ameliorează durerea cumpărătorilor acoperită în expoziție.
Produsele nu sunt doar produse, oamenii vor să știe că la un nivel fundamental lucrurile pe care le simt sunt valabile, obișnuite și pot fi rezolvate. Crearea gradului de conștientizare a mărcii începe prin a arăta oamenilor că există o soluție la luptele lor, iar loialitatea față de marcă începe atunci când experimentează, pentru ei înșiși, că marca dvs. este echipată în mod unic pentru a oferi acea soluție.
Crearea conștientizării mărcii în spații aglomerate
Potrivit Forbes, americanul mediu vede 4.000 până la 10.000 de reclame pe zi. Având în vedere că multe reclame care traversează viziunea clienților dvs. în fiecare zi, atragerea creativă a atenției lor nu au fost niciodată mai importante.
Oamenii caută intenționalitatea în mărcile care le plac. Care este rotația unică a poveștii tale? Este o promisiune de 100% sustenabilitate?
A fost fondată de un subdog cu o viziune? Poate că este filosofia că toată lumea ar trebui să aibă o pereche bună de șosete? Povestea ta nu trebuie să fie o epopee – trebuie doar să atragă atenția (și să păstreze!)
Cu atât de mult conținut disponibil la îndemâna tuturor, cheia aici este să te gândești la ce ar trebui să se îndepărteze oamenii după ce au citit poveste convingătoare. Cunoașterea răsucirii importante ajută la ancorarea mărcii la marketingul de conștientizare a mărcii și la menținerea consecvenței.
Mai multe companii de succes au creat campanii permanente, memorabile de conștientizare a mărcii. Odată ce un brand este considerat „stabilit”, asta nu înseamnă că eforturile de conștientizare a mărcii se opresc.
De fapt, înseamnă opusul – lumea are așteptări pentru acea marcă, iar pentru ca marca să rămână relevantă, trebuie să îndeplinească în continuare acele așteptări.
Conștientizarea mărcii nu este un ghișeu unic, este un proces în continuă evoluție pentru a ajunge la oameni noi, a spune povestea mărcii și a construi o relație de durată.
De exemplu, Coca-Cola, una dintre cele mai recunoscute mărci din lume, cheltuie în medie aproximativ 4 miliarde de dolari în fiecare an pentru publicitate între 2015 și 2020. La fel ca Coca-Cola, puteți crea conștientizarea mărcii prin crearea cu povestea și crearea campaniilor de conștientizare a mărcii care ajung la datele demografice ideale ale mărcii dvs.
In articolele urmoatoare com reveni cu cele Cinci moduri de a construi gradul de conștientizare a mărcii