- comunicat de presa, news release, media release
Comunicat Presa Media Publicitate Ce este email marketing: tot ce trebuie sa stii pentru a pune in practica aceasta strategie in 2022
Marketingul prin e-mail este o strategie de marketing digital care se bazează pe trimiterea de e-mailuri către o anumită audiență, fie că provine dintr-o bază de contact cu clienții sau clienți potențiali generați prin alte strategii.
Marketingul prin e-mail este una dintre principalele strategii de marketing digital . Este un canal direct de comunicare cu publicul dvs., pe care îl puteți folosi pentru a consolida relațiile, a alimenta clienții potențiali și a genera vânzări, cu o rată excelentă a rentabilității investiției.
Cu toate acestea, continuă să fie discreditat de mulți agenți de marketing.
Multă vreme, marketingul prin e-mail a fost sinonim cu spam-ul, escrocherii și abordări intruzive, ceea ce i-a determinat pe mulți să ignore sau să ștergă mesajele.
Dar tehnologia și strategiile au avansat și astăzi fac posibilă utilizarea e-mailurilor mult mai eficient, care pot ajunge la oamenii potriviți, la momentul potrivit, cu mesajul potrivit . Doar știi cum să-l folosești.
Prin urmare, în acest articol dorim să explicăm totul despre ce este email marketingul și cum să îl folosim în cel mai bun mod. Este pentru începătorii care vor să înceapă să facă marketing prin email, dar și pentru cei care au deja o strategie și își doresc rezultate mai bune.
Urmăriți acum pentru a afla totul:
- Ce este marketingul prin e-mail?
- De ce să folosiți marketingul prin e-mail?
- Care este rolul marketingului prin e-mail în strategia ta de marketing?
- Ce tipuri de e-mailuri poți include în strategia ta?
- Exemple de marketing prin e-mail
- Cum să planifici o campanie de email marketing?
- Cum să-ți implementezi strategia de email marketing?
- Cum să construiți o listă de e-mail?
- Cum să creezi o copie captivantă în e-mailurile tale?
- Care sunt principalele instrumente de pe piață?
- Cele mai importante greșeli pe care ar trebui să le evitați în marketingul prin e-mail
- Cum să-ți duci strategia de marketing prin e-mail la următorul nivel
Ce este marketingul prin e-mail?
Marketingul prin e-mail este strategia de trimitere de email-uri către o listă de contacte pentru a stabili comunicarea cu fiecare destinatar și a îndeplini anumite obiective de marketing . Declanșarea este de obicei efectuată prin instrumente de automatizare.
Inițial, e-mailul a fost înțeles ca o versiune electronică a scrisorilor. Nu întâmplător a primit această denumire, care poate fi tradusă în portugheză ca e-mail.
Ray Tomlinson a fost cel care a inventat e-mail-ul în 1971. Într -un interviu pentru The Verge , el a spus că voia doar o modalitate simplă de a lăsa mesaje oamenilor de la un computer la altul, care să nu depindă de prezența lor în acest moment, asa cum a fost si la telefon…
Și asta a devenit e-mailul: un canal de comunicare directă între un expeditor și un destinatar . De-a lungul timpului, email-ul a intrat în viața de zi cu zi a internetului și a devenit un tip de identitate pentru utilizatorii de pe internet, folosit pentru a schimba mesaje și a efectua orice înregistrare pe internet.
Și, desigur, marketingul a intrat în asta. E-mailurile au devenit o modalitate de a face publicitate produselor, de a informa despre oferte și de a trimite mesaje consumatorilor, ca un pamflet virtual mare.
Problema este că utilizarea e-mailului ca instrument de marketing a început să enerveze utilizatorii. Multe companii au început să trimită mesaje nedorite, insistente, fără nicio permisiune.
Și, așa cum se întâmplă și astăzi, acel mediu foarte personal a fost „invadat” de mărci incomode și de mesaje cu viruși și malware.
Acest lucru a afectat reputația marketingului prin e-mail. Furnizorii de e-mail precum Hotmail, Yahoo și Gmail au început să blocheze e-mailurile suspecte, în timp ce utilizatorii au început să ignore sau să șteargă mesajele pe care nu doreau să le vadă în căsuța de e-mail.
Așa că companiile au început o mișcare de calificare a abordărilor de marketing prin e-mail. Pentru aceasta, au început să solicite autorizație pentru trimitere, segmentarea bazei de contact și adoptarea diverselor practici care fac astăzi mesajele mai relevante și personalizate .
Realizați, așadar, că marketingul prin e-mail a revenit la origini. O strategie bună azi ar trebui să funcționeze ca trimiterea unei scrisori: directă, umanizată, concepută special pentru fiecare destinatar, cu un mesaj care aduce o oarecare valoare vieții tale.
De ce să folosiți marketingul prin e-mail?
Email marketingul este al treilea cel mai folosit canal de marketing de companii. A avea un site web este aproape unanim, iar rețelele sociale au câștigat spațiu în ultimul deceniu, dar e-mailurile rămân puternice în strategii.
Vrei să înțelegi de ce marketingul prin e-mail este atât de relevant pentru marketing? Iată principalele avantaje pe care e-mailurile le aduc companiilor:
In mare masura
Există 4 miliarde de utilizatori de e-mail astăzi. Și se așteaptă în continuare că acest număr va crește la 4,5 miliarde până în 2024. Acest număr reprezintă mai mult de jumătate din populația lumii . Impresionant, nu-i așa?
Adresa noastră de e-mail concentrează toate acțiunile pe care le întreprindem pe alte canale. De fiecare dată când creăm o autentificare pe orice site web, folosim adresa de e-mail. Astfel, este o parte esențială a activităților unui utilizator pe Internet.
Așadar, atunci când investești în marketing prin e-mail, poți ajunge la un număr foarte mare de oameni – care poate să nu fie pe rețelele sociale sau pe alte canale, dar cu siguranță au un e-mail.
acoperire previzibilă
Când o companie face o postare pe o rețea de socializare, nu toți urmăritorii vor primi mesajul acesteia. Acest lucru se datorează algoritmilor care determină ce postări sunt cele mai relevante pentru fiecare utilizator.
Din acest motiv, acoperirea organică a postărilor de pe rețelele sociale nu este previzibilă. Adică, nu aveți control asupra numărului de persoane care vă vor vedea de fapt publicația.
În marketingul prin e-mail, aveți predictibilitate . Dacă selectați 100 de adrese de e-mail la care să trimiteți un mesaj, toți îl vor primi în căsuța lor de e-mail (cu excepția cazului în care există o problemă tehnică, dar vom ajunge la aceasta mai târziu).
format flexibil
E-mailul este o pânză goală – îl puteți completa așa cum doriți. Mesajele nu au limită de caractere, pot conține link-uri, imagini și chiar GIF-uri și pot avea aspectul pe care îl preferi pentru marca ta.
Un e-mail poate fi făcut cu șabloane și include elemente grafice, sau poate conține doar text, ca și cum ai scrie mesaje personale tuturor persoanelor de contact.
Prin intermediul acestuia, puteți crea mesaje scurte, puteți include diverse link-uri către pagini web sau puteți spune o poveste lungă. Prin urmare, e-mailul poate fi așa cum doriți !
Randament financiar ridicat
Știați că rentabilitatea investiției prin e-mail marketing este una dintre cele mai mari dintre canalele de marketing?
Conform datelor din 2019 de la Litmus , pentru fiecare dolar investit în marketing prin e-mail, companiile primesc în medie 42 USD în schimb. În funcție de industrie, acest randament poate fi și mai mare.
Doi factori ajută la explicarea de ce rezultatul final al marketingului prin e-mail este semnificativ: investiția necesară este scăzută, iar ratele de conversie sunt mari .
Pentru a începe o strategie de email marketing, aveți nevoie doar de 3 ingrediente: un domeniu, un instrument de trimitere și o persoană care să execute strategia.
Printre numeroasele instrumente de pe piață, există și câteva opțiuni gratuite. Prin urmare, investiția pe care trebuie să o faci nu este foarte mare.
În plus, poți genera un volum mare de venituri, fie prin nutrirea clienților potențiali, care au șanse mai mari să încheie o afacere cu această relație apropiată, fie prin e-mailuri promoționale, care duc direct la vânzare.
propriul canal
Acesta este unul dintre motivele principale pentru a utiliza marketingul prin e-mail în strategiile tale. E-mailul este propriul canal, iar lista de contacte este un atu al companiei dvs.
Nu există nicio entitate externă care să definească când, cum și de ce ar trebui să trimiteți mesaje abonaților. Puteți folosi chiar și un instrument, dar strategia nu depinde de el.
Pe rețelele sociale, pe de altă parte, depinzi de platforme. Algoritmii sunt cei care decid dacă postarea ta este sau nu relevantă pentru utilizatori. Și adepții nu aparțin mărcii dvs. – dacă Facebook, Instagram, LinkedIn sau Twitter se epuizează sau își pierd din avânt, nu îi puteți duce în altă parte.
Prin urmare, marketingul prin e-mail oferă mai multă securitate. Și construirea unei liste de contacte robuste încă adaugă valoare mărcii dvs.
Care este rolul marketingului prin e-mail în strategia ta de marketing?
Marketingul prin e-mail vă poate ajuta să atingeți multe obiective. Deși este mai mult asociat cu abordările promoționale și comerciale, poate merge mult dincolo de asta.
Când o persoană dă permisiunea de a primi e-mailuri de la marca dvs., ea oferă acces la un mediu personal din viața sa, în care puțini pot intra și se pot deschide conversației. De acolo, poți vorbi mai personal cu clienții tăi.
Realizați marea oportunitate pe care o aduce marketingul prin e-mail. Dacă limitați strategia doar la promovarea și vânzarea produselor, este posibil să pierdeți șansa de a vă apropia de consumatori și de a crea legături mai puternice cu aceștia.
Deci, să vedem acum toate rolurile pe care marketingul prin e-mail le poate juca în strategia ta și pe care le poți include în planificarea ta:
consolida relațiile
Marketingul prin e-mail este un canal de relații foarte personal . Este comunicarea directă cu consumatorii.
Deci, este ocazia de a consolida relația cu ei. De asemenea, utilizatorii au fost dispuși să facă acest lucru dând permisiunea e-mailurilor lor, așa că se așteaptă să primească mesajele dvs. din când în când.
Profită de ocazie pentru a menține brandul mereu aproape de consumatori, mereu activ în memoria lor. Creați o comunicare valoroasă pentru ei, oferind conținut și oferte utile pentru viața lor . În acest fel, relația este întărită, precum și imaginea brandului tău.
Marketingul prin e-mail este una dintre principalele strategii de marketing digital . Este un canal direct de comunicare cu publicul dvs., pe care îl puteți folosi pentru a consolida relațiile, a alimenta clienții potențiali și a genera vânzări, cu o rată excelentă a rentabilității investiției.
Cu toate acestea, continuă să fie discreditat de mulți agenți de marketing.
Multă vreme, marketingul prin e-mail a fost sinonim cu spam-ul, escrocherii și abordări intruzive, ceea ce i-a determinat pe mulți să ignore sau să ștergă mesajele.
Dar tehnologia și strategiile au avansat și astăzi fac posibilă utilizarea e-mailurilor mult mai eficient, care pot ajunge la oamenii potriviți, la momentul potrivit, cu mesajul potrivit . Doar știi cum să-l folosești.
Prin urmare, în acest articol dorim să explicăm totul despre ce este email marketingul și cum să îl folosim în cel mai bun mod. Este pentru începătorii care vor să înceapă să facă marketing prin email, dar și pentru cei care au deja o strategie și își doresc rezultate mai bune.
Urmăriți acum pentru a afla totul:
- Ce este marketingul prin e-mail?
- De ce să folosiți marketingul prin e-mail?
- Care este rolul marketingului prin e-mail în strategia ta de marketing?
- Ce tipuri de e-mailuri poți include în strategia ta?
- Exemple de marketing prin e-mail
- Cum să planifici o campanie de email marketing?
- Cum să-ți implementezi strategia de email marketing?
- Cum să construiți o listă de e-mail?
- Cum să creezi o copie captivantă în e-mailurile tale?
- Care sunt principalele instrumente de pe piață?
- Cele mai importante greșeli pe care ar trebui să le evitați în marketingul prin e-mail
- Cum să-ți duci strategia de marketing prin e-mail la următorul nivel
Ce este marketingul prin e-mail?
Marketingul prin e-mail este strategia de trimitere de email-uri către o listă de contacte pentru a stabili comunicarea cu fiecare destinatar și a îndeplini anumite obiective de marketing . Declanșarea este de obicei efectuată prin instrumente de automatizare.
Inițial, e-mailul a fost înțeles ca o versiune electronică a scrisorilor. Nu întâmplător a primit această denumire, care poate fi tradusă în portugheză ca e-mail.
Ray Tomlinson a fost cel care a inventat e-mail-ul în 1971. Într -un interviu pentru The Verge , el a spus că voia doar o modalitate simplă de a lăsa mesaje oamenilor de la un computer la altul, care să nu depindă de prezența lor în acest moment, asa cum a fost si la telefon…
Și asta a devenit e-mailul: un canal de comunicare directă între un expeditor și un destinatar . De-a lungul timpului, email-ul a intrat în viața de zi cu zi a internetului și a devenit un tip de identitate pentru utilizatorii de pe internet, folosit pentru a schimba mesaje și a efectua orice înregistrare pe internet.
Și, desigur, marketingul a intrat în asta. E-mailurile au devenit o modalitate de a face publicitate produselor, de a informa despre oferte și de a trimite mesaje consumatorilor, ca un pamflet virtual mare.
Problema este că utilizarea e-mailului ca instrument de marketing a început să enerveze utilizatorii. Multe companii au început să trimită mesaje nedorite, insistente, fără nicio permisiune.
Și, așa cum se întâmplă și astăzi, acel mediu foarte personal a fost „invadat” de mărci incomode și de mesaje cu viruși și malware.
Acest lucru a afectat reputația marketingului prin e-mail. Furnizorii de e-mail precum Hotmail, Yahoo și Gmail au început să blocheze e-mailurile suspecte, în timp ce utilizatorii au început să ignore sau să șteargă mesajele pe care nu doreau să le vadă în căsuța de e-mail.
Așa că companiile au început o mișcare de calificare a abordărilor de marketing prin e-mail. Pentru aceasta, au început să solicite autorizație pentru trimitere, segmentarea bazei de contact și adoptarea diverselor practici care fac astăzi mesajele mai relevante și personalizate .
Realizați, așadar, că marketingul prin e-mail a revenit la origini. O strategie bună azi ar trebui să funcționeze ca trimiterea unei scrisori: directă, umanizată, concepută special pentru fiecare destinatar, cu un mesaj care aduce o oarecare valoare vieții tale.
De ce să folosiți marketingul prin e-mail?
Email marketingul este al treilea cel mai folosit canal de marketing de companii. A avea un site web este aproape unanim, iar rețelele sociale au câștigat spațiu în ultimul deceniu, dar e-mailurile rămân puternice în strategii.
Vrei să înțelegi de ce marketingul prin e-mail este atât de relevant pentru marketing? Iată principalele avantaje pe care e-mailurile le aduc companiilor:
In mare masura
Există 4 miliarde de utilizatori de e-mail astăzi. Și se așteaptă în continuare că acest număr va crește la 4,5 miliarde până în 2024. Acest număr reprezintă mai mult de jumătate din populația lumii . Impresionant, nu-i așa?
Adresa noastră de e-mail concentrează toate acțiunile pe care le întreprindem pe alte canale. De fiecare dată când creăm o autentificare pe orice site web, folosim adresa de e-mail. Astfel, este o parte esențială a activităților unui utilizator pe Internet.
Așadar, atunci când investești în marketing prin e-mail, poți ajunge la un număr foarte mare de oameni – care poate să nu fie pe rețelele sociale sau pe alte canale, dar cu siguranță au un e-mail.
acoperire previzibilă
Când o companie face o postare pe o rețea de socializare, nu toți urmăritorii vor primi mesajul acesteia. Acest lucru se datorează algoritmilor care determină ce postări sunt cele mai relevante pentru fiecare utilizator.
Din acest motiv, acoperirea organică a postărilor de pe rețelele sociale nu este previzibilă. Adică, nu aveți control asupra numărului de persoane care vă vor vedea de fapt publicația.
În marketingul prin e-mail, aveți predictibilitate . Dacă selectați 100 de adrese de e-mail la care să trimiteți un mesaj, toți îl vor primi în căsuța lor de e-mail (cu excepția cazului în care există o problemă tehnică, dar vom ajunge la aceasta mai târziu).
format flexibil
E-mailul este o pânză goală – îl puteți completa așa cum doriți. Mesajele nu au limită de caractere, pot conține link-uri, imagini și chiar GIF-uri și pot avea aspectul pe care îl preferi pentru marca ta.
Un e-mail poate fi făcut cu șabloane și include elemente grafice, sau poate conține doar text, ca și cum ai scrie mesaje personale tuturor persoanelor de contact.
Prin intermediul acestuia, puteți crea mesaje scurte, puteți include diverse link-uri către pagini web sau puteți spune o poveste lungă. Prin urmare, e-mailul poate fi așa cum doriți !
Randament financiar ridicat
Știați că rentabilitatea investiției prin e-mail marketing este una dintre cele mai mari dintre canalele de marketing?
Conform datelor din 2019 de la Litmus , pentru fiecare dolar investit în marketing prin e-mail, companiile primesc în medie 42 USD în schimb. În funcție de industrie, acest randament poate fi și mai mare.
Doi factori ajută la explicarea de ce rezultatul final al marketingului prin e-mail este semnificativ: investiția necesară este scăzută, iar ratele de conversie sunt mari .
Pentru a începe o strategie de email marketing, aveți nevoie doar de 3 ingrediente: un domeniu, un instrument de trimitere și o persoană care să execute strategia.
Printre numeroasele instrumente de pe piață, există și câteva opțiuni gratuite. Prin urmare, investiția pe care trebuie să o faci nu este foarte mare.
În plus, poți genera un volum mare de venituri, fie prin nutrirea clienților potențiali, care au șanse mai mari să încheie o afacere cu această relație apropiată, fie prin e-mailuri promoționale, care duc direct la vânzare.
propriul canal
Acesta este unul dintre motivele principale pentru a utiliza marketingul prin e-mail în strategiile tale. E-mailul este propriul canal, iar lista de contacte este un atu al companiei dvs.
Nu există nicio entitate externă care să definească când, cum și de ce ar trebui să trimiteți mesaje abonaților. Puteți folosi chiar și un instrument, dar strategia nu depinde de el.
Pe rețelele sociale, pe de altă parte, depinzi de platforme. Algoritmii sunt cei care decid dacă postarea ta este sau nu relevantă pentru utilizatori. Și adepții nu aparțin mărcii dvs. – dacă Facebook, Instagram, LinkedIn sau Twitter se epuizează sau își pierd din avânt, nu îi puteți duce în altă parte.
Prin urmare, marketingul prin e-mail oferă mai multă securitate. Și construirea unei liste de contacte robuste încă adaugă valoare mărcii dvs.
Care este rolul marketingului prin e-mail în strategia ta de marketing?
Marketingul prin e-mail vă poate ajuta să atingeți multe obiective. Deși este mai mult asociat cu abordările promoționale și comerciale, poate merge mult dincolo de asta.
Când o persoană dă permisiunea de a primi e-mailuri de la marca dvs., ea oferă acces la un mediu personal din viața sa, în care puțini pot intra și se pot deschide conversației. De acolo, poți vorbi mai personal cu clienții tăi.
Realizați marea oportunitate pe care o aduce marketingul prin e-mail. Dacă limitați strategia doar la promovarea și vânzarea produselor, este posibil să pierdeți șansa de a vă apropia de consumatori și de a crea legături mai puternice cu aceștia.
Deci, să vedem acum toate rolurile pe care marketingul prin e-mail le poate juca în strategia ta și pe care le poți include în planificarea ta:
consolida relațiile
Marketingul prin e-mail este un canal de relații foarte personal . Este comunicarea directă cu consumatorii.
Deci, este ocazia de a consolida relația cu ei. De asemenea, utilizatorii au fost dispuși să facă acest lucru dând permisiunea e-mailurilor lor, așa că se așteaptă să primească mesajele dvs. din când în când.
Profită de ocazie pentru a menține brandul mereu aproape de consumatori, mereu activ în memoria lor. Creați o comunicare valoroasă pentru ei, oferind conținut și oferte utile pentru viața lor . În acest fel, relația este întărită, precum și imaginea brandului tău.
Promovează-ți conținutul
Dacă ai un blog, trebuie să știi că promovarea conținutului publicat este esențială pentru succesul strategiei tale.
Există mai multe canale pe care le puteți folosi pentru aceasta, iar e-mailul este unul dintre ele. Puteți trimite periodic actualizări de blog sau puteți crea buletine informative și fluxuri de nutriție cu link-uri către conținut. În acest fel, e-mailurile contribuie la atragerea de vizitatori pe blog și la creșterea vizibilității acestuia pe internet .
Hrăniți și educați-vă clienții potențiali
Lead nurturing este unul dintre pilonii Inbound Marketing . Această strategie este menită să transforme abonații dvs. în clienți potențiali și clienții potențiali.
Pentru ca acest lucru să se întâmple, este necesar să-ți educi contactele despre afacerea și aria ta de expertiză, întărind în același timp relația cu aceștia. Pe măsură ce trimiteți conținut, aceștia înțeleg mai bine valoarea a ceea ce vindeți și își maturizează decizia de cumpărare , până când devin clienți.
E-mailul este un canal ideal pentru asta. Prin automatizare, poți trimite mesaje personalizate fiecărei persoane, la momentul potrivit, în funcție de stadiul călătoriei în care se află.
Vinde
Puteți trimite e-mailuri doar pentru a consolida relațiile și a promova conținut, dar puteți și vinde direct. E-mailurile pot aduce oferte și reduceri care conduc utilizatorii direct la pagina de achiziție. Sunt doar câteva clicuri pentru a vinde.
Un studiu realizat de Klavyio a arătat că e-mailul poate reprezenta mai mult de un sfert (27%) din veniturile totale ale magazinului online. Vedeți puterea acestui canal în vânzări, în special pentru comerțul electronic. Așa că profitați de marketingul prin e-mail pentru a vă promova produsele!
face post-vânzare
Odată ce ați făcut o achiziție, nu vă puteți îndepărta de clienții dvs. Pasul de a le încânta este unul dintre cele mai importante în metodologia inbound, iar emailul poate fi aliatul tău în acest sens.
După vânzare, puteți trimite un sondaj de satisfacție, puteți oferi sfaturi despre cum să profitați la maximum de produsul dvs. sau pur și simplu întrebați dacă persoana respectivă are întrebări pe care le puteți rezolva. După aceea, mențineți relația cu conținut nou și oferte relevante pentru acel client .
Amintiți-vă că cumpărătorii mulțumiți aduc multe beneficii, cum ar fi răscumpărarea și recomandarea de noi clienți și reducerea costurilor de achiziție de noi clienți.
Ce tipuri de e-mailuri poți include în strategia ta?
Există mai multe tipuri de e-mailuri de inclus în strategia ta. Este posibil să primiți e-mailuri promoționale în mod regulat, dar promovarea produselor nu este singurul conținut pe care îl puteți utiliza. Chiar și acel e-mail care confirmă o achiziție poate face parte din marketingul prin e-mail.
Acum, să vedem ce tipuri de e-mail puteți folosi:
buletine informative
Buletinele informative sunt unul dintre cele mai tradiționale formate de email marketing . Pentru unii experți, a fost și formatul de top al anului 2020 .
Tradus literal, newsletter înseamnă newsletter. Dar poți înțelege buletinul informativ ca fiind trimiterea periodică (zilnic, săptămânal, bisăptămânal etc.) de mesaje în jurul unei anumite teme. Cu trimiteri regulate, acest format ajută oamenii să fie apropiați de brand și să fie bine informați.
Unele mărci aleg să facă doar o introducere a subiectului din buletinul informativ și să conducă utilizatorii către blog, în timp ce altele introduc tot conținutul în e-mail-ul propriu-zis, cu doar câteva link-uri către canalele lor.
Un bun exemplu este YOUPIX Ideas, un buletin informativ YouPix, care aduce date și perspective despre piața de influență. E-mailurile aduc un text cu reflecții, pe lângă un link organizat numit „Quickies” pentru cei care doresc să citească mai multe.
actualizări de blog
Actualizările blogului pot fi considerate un tip de buletin informativ. Dar ei conduc utilizatorii în mod special către cele mai recente postări de blog ale mărcii dvs.
Este pentru acele persoane cărora le-a plăcut conținutul tău și nu mai doresc să piardă nicio postare. Adesea, înscrierea pentru a primi actualizări de blog este prima acțiune pe care o întreprind pentru a cunoaște mai bine marca . Deci, este ocazia de a arăta că brandul are valoare de livrat acestora.
SEMrush, de exemplu, oferă această opțiune pentru cititorii săi de blog.
e-mailuri promotionale
E-mailurile promoționale sunt cele mai comune. Funcția sa este de a promova vânzarea de produse și servicii. Prin urmare, de obicei este nevoie de o abordare mai comercială , cu oferte, prețuri și reduceri, precum și link-uri directe către pagina de achiziție. Intenția este de a vinde.
e-mailuri editoriale
E-mailurile editoriale aduc punctul de vedere al companiei asupra unui anumit subiect. Este adesea semnat de CEO sau de proprietarul afacerii.
Intenția sa nu este să vândă sau să facă publicitate nimic. Funcția sa este mai apropiată de branding , deoarece întărește imaginea mărcii arătând modul în care se poziționează în fața unor evenimente sau probleme controversate.
La începutul pandemiei de coronavirus, multe mărci au trimis e-mailuri pentru a arăta cum acţionează în faţa schimbărilor.
e-mailuri tranzacționale
E-mailurile tranzacționale sunt mesaje pe care utilizatorii le primesc atunci când efectuează tranzacții sau se înregistrează pe site-ul mărcii. Emailurile de confirmare a inregistrarii in newsletter, primirea unei comenzi in e-commerce sau abandonarea cosului sunt cateva exemple.
Accentul acestor e-mailuri este de a aduce informațiile care interesează utilizatorul. Poate fi doar text simplu, dar puteți profita și de ocazie pentru a oferi un conținut sau o ofertă care are sens în acest moment.
Dacă este un e-mail de bun venit după înscriere, de exemplu, puteți oferi conținut inițial pentru noii veniți. Dacă este un e-mail de confirmare a livrării comenzii, puteți sugera produse complementare achiziției.
Fluxuri de nutriție
Un flux de îngrijire este o serie de e-mailuri declanșate automat în secvență de la o anumită acțiune a utilizatorului. Aceste fluxuri sunt folosite în etapa de lead nurturing, astfel încât să-și maturizeze cunoștințele pe un subiect și să evolueze în pâlnia de vânzări.
Să presupunem că utilizatorul completează un formular pentru a primi o carte electronică despre marketing digital. Întrucât și-a manifestat interes pentru subiect, compania poate trimite o serie de email-uri care să aprofundeze cunoștințele lead-ului despre Digital Marketing și, în final, să ofere conținut sau ofertă care să-i mute înainte în funnel sau chiar să devină client.
Rezultate Digitais, de exemplu, a creat trasee de e-mail care merg mai adânc în anumite subiecte.
Cercetări
Dacă aveți contact direct cu consumatorii, aveți și o oportunitate excelentă de a-i cunoaște mai bine. Prin urmare, marketingul prin e-mail poate fi folosit și pentru a colecta date în sondaje .
Acest lucru se poate face, de exemplu, după o achiziție (sondaj de satisfacție), pentru a vă profila persoana, pentru a înțelege piața, printre multe alte exemple.
Exemple de marketing prin e-mail
Totuși, în practică, care companii au reușit cu adevărat să iasă în evidență atunci când au folosit Email Marketing ca strategie de comunicare? Consultați companiile care sunt exemple și inspirați-vă să faceți mai multe de pe acest canal.
Netflix
Netflix este un exemplu care ar trebui urmat de orice companie care dorește să se apropie de consumatorii săi. Indiferent de strategie, marca este capabilă să se conecteze în mod natural pe mai multe canale. Prin e-mail, pe lângă faptul că își informează clienții despre problemele legate de planurile lor, platforma de streaming face o treabă excelentă promovând catalogul său .
Prezentarea unui punct important mereu cu accentul cuvenit: personalizarea. Toate sugestiile și recomandările sunt personalizate, create exclusiv din istoricul de consum al utilizatorului. Filmele, serialele și documentarele sunt recomandate în săptămânile lor de debut, reamintindu-i utilizatorului să salveze diferitele titluri în listele lor.
evino
Comerțul electronic specializat în comercializarea vinurilor face și el o treabă remarcabilă folosind Email Marketing. Fiind un subiect pe care multă lume încă nu îl înțelege, Evino transmite mesaje nu doar cu promoții, ci și cu explicații relevante despre fiecare produs. O modalitate eficientă de a vă educa publicul și de a încuraja consumul .
La urma urmei, mulți oameni ar putea dori să guste un vin, dar nu știu exact care struguri este cel mai bun sau ce cramă să aleagă. Astfel, acționând ca un fel de consultant online, mesajele transmise săptămânal adună cele mai relevante detalii despre diferite vinuri. Fie că alimentele care se armonizează cel mai bine cu sticla respectivă, să fie anotimpul ideal pentru a gusta din struguri.
Google nu ar putea ieși din această listă, nu-i așa? Referință când vine vorba de marketing digital, motorul de căutare nu este doar o platformă, ci acționează și pentru a vă consolida gradul de cunoaștere a mărcii dvs. Ca parte a strategiei sale de Content Marketing, compania mizează pe Thinking With Google, un spațiu care reunește conținut divers despre tehnologie, comunicare și marketing .
Cu atât de multe date și informații disponibile, site-ul este o sursă excelentă de cercetare, dar nu este întotdeauna un canal accesat de utilizatori. Prin urmare, Google mizează pe Email Marketing pentru a prezenta informații valoroase care pot fi folosite de profesioniști din cele mai diferite domenii.
Scuipat
A vorbi despre piața financiară nu este o sarcină ușoară, mai ales despre investițiile cu venit fix sau variabil. Este un subiect care, fără îngrijirea corespunzătoare, poate deveni extrem de plictisitor și greu de înțeles de către cititori. Platforma de analiză financiară și recomandări Spiti folosește cu măiestrie Email Marketing pentru a vă transmite mesajele .
Mizând mereu pe conținut plin de povestiri , chiar și cele mai confuze subiecte sunt traduse și simplificate pentru cei care nu au timpul sau obiceiul să verifice zilnic știrile despre economie. Nimic mai bun decât un buletin informativ de calitate, nu?
Amazon
Pentru Jeff Bezos, experiența utilizatorului este esențială pentru succesul afacerii sale. Când vorbim despre strategia de email marketing a Amazon , ideea rămâne aceeași. Știi acea carte pe care ai pus-o pe lista de dorințe, dar nu ai cumpărat-o încă? Imediat ce prețul scade, Amazon trimite un mesaj prin care te informează că valoarea este și mai mică, de exemplu. Un stimulent excelent pentru a cumpăra, nu?
Cum să planifici o campanie de email marketing?
Acum să vedem cum să începeți campaniile de marketing prin e-mail. Și, desigur, totul începe cu un plan. În primul rând, trebuie să vă conturați obiectivele, persoana, linia de conținut, indicatorii, printre alte elemente pe care le vom vedea acum.
Care sunt obiectivele campaniei tale?
Mai întâi, definiți de ce doriți să creați o campanie de marketing prin e-mail. Vrei să vinzi mai mult? Creați o strategie de creștere a lead-urilor? Calificați serviciul post-vânzare al companiei dvs.?
Mai devreme am vorbit despre rolurile marketingului prin e-mail, așa că este timpul să ne gândim la ce rol ar trebui să joace această campanie în strategia ta .
Care este persoana cu care vei comunica?
Persona este profilul clientului cu care vei comunica prin e-mail . Este descrierea unui personaj semi-fictiv, care reprezintă clientul ideal al afacerii tale, cu toate îndoielile, nevoile, durerile și interesele lui în fiecare etapă a călătoriei.
Prin urmare, conținutul și limbajul marketingului prin e-mail trebuie să fie create având în vedere această persoană. Apoi, puteți personaliza acest conținut pentru fiecare destinatar, dar persoana indică liniile directoare generale pe care ar trebui să le urmeze.
Cum îți vei construi lista de contacte?
Atunci când planificați marketingul prin e-mail, este, de asemenea, important să vă gândiți la modul în care vă veți construi și crește lista de contacte. La urma urmei, fără ele, nu există strategie care să funcționeze!
Pentru a colecta e-mailuri, puteți introduce formulare pe site, puteți crea pagini de destinație și puteți oferi conținut și materiale bogate în schimbul contactului. Mai târziu, vom vedea mai multe despre cum să facem acest lucru.
Dar este important să rețineți: aveți autorizația oamenilor pentru a le trimite e-mailuri . Nu cumpărați liste de e-mail și nu introduceți contacte fără să le întrebați, ok? Acest lucru poate face ca e-mailurile dvs. să cadă în spam și vă poate afecta reputația.
Ce criterii de direcționare pe listă veți folosi?
Marketingul prin e-mail necesită în prezent segmentare. Nu mai puteți trimite același e-mail întregii baze (cu unele excepții, desigur), deoarece nu toți contactele au aceleași interese și nici nu se află în aceeași etapă a călătoriei de cumpărare.
Deci, definiți criteriile de direcționare pentru a face trimiterile mai relevante pentru fiecare persoană . Iată câteva idei pe care le puteți folosi pentru a segmenta:
- caracteristici demografice (de exemplu, locație, vârstă, sex etc.);
- interese (de exemplu, oameni cărora le place înotul, pentru un e-commerce sportiv);
- istoricul interacțiunilor (ex. clienți vechi care nu au cumpărat de 1 an);
- etapa pâlnie (de exemplu, persoane care au solicitat deja o ofertă).
Există mai multe posibilități. Gândiți-vă la segmentările care au sens pentru strategia dvs. și la tipul de e-mail pe care îl scrieți (buletine informative, fluxuri de nutrire etc.).
Ce conținut sau oferte veți trimite?
Te-ai gândit ce vei trimite destinatarilor? Conținutul este esența marketingului prin e-mail , este ceea ce se angajează, este ceea ce te va face să-ți atingi sau nu obiectivele, așa că trebuie să fie bine gândit în planificare.
Desigur, totul depinde de tipul de e-mail pe care doriți să îl creați. În fluxurile de nutriție și buletinele informative, de exemplu, puteți folosi conținut pe care brandul îl are deja (pe blog, YouTube, rețele sociale) pentru a aborda un subiect.
În e-mailurile promoționale și tranzacționale, este important să cunoașteți interesele și istoricul utilizatorului pentru a recomanda oferte care sunt relevante pentru acesta.
Când ai de gând să trimiți e-mailurile? Cât de des?
Frecvența trimiterii este crucială pentru succesul marketingului prin e-mail. Mulți utilizatori sunt incomod cu insistența, dar nici nu poți sta departe prea mult timp. Deci, trebuie să găsiți acest echilibru, în special în formatele de corespondență recurente, cum ar fi buletinele informative și e-mailurile promoționale.
De asemenea, gândiți-vă la cele mai bune zile de livrare. Potrivit Campaign Monitor , marți este ziua cu cea mai mare rată de deschidere (dar și cele mai multe dezabonări). Acest lucru poate varia foarte mult în funcție de publicul și zona dvs. de activitate, așa că este important să testați pentru a afla.
Ce valori veți analiza?
Atunci când planificați, gândiți-vă și la ce valori de marketing prin e-mail veți monitoriza pentru a afla dacă publicului le-a plăcut conținutul dvs., dacă utilizatorii au făcut ceea ce ați dorit și dacă v-ați atins obiectivele.
cestea sunt câteva dintre valorile pe care le puteți măsura:
- Taxă de livrare;
- Rata de deschidere;
- Rata de clic (CTR);
- rata de dezabonare;
- Rata de conversie ;
- Rata de respingere (rata de e-mailuri respinse);
- ROI (Returul investiției).
Cum să-ți implementezi strategia de email marketing?
Ți-ai planificat campania corect? Deci, este timpul să-l scoatem de la pământ.
Pentru asta, există și câteva sfaturi pe care le poți urma pentru a avea succes cu trimiterile. Iată cum să-ți implementezi cel mai bine strategia de marketing prin e-mail:
Angajați un instrument de marketing prin e-mail
Deținerea unui instrument de marketing prin e -mail este esențială pentru a-ți scala strategia, deoarece poți automatiza trimiterea .
Instrumentele vă permit, de asemenea, să utilizați șabloane, să segmentați baza de e-mail, să monitorizați valorile și să utilizați alte funcții diverse care califică marketingul prin e-mail. Mai târziu, veți vedea câteva opțiuni pentru a vă executa strategia.
Urmați cele mai bune practici de marketing prin e-mail
De asemenea, știți că există un Cod de autoreglementare pentru practicarea marketingului prin e-mail pe care trebuie să îl urmați.
World HR prevede, de exemplu, necesitatea unei permisiuni prealabile (opt-in) și opțiunea de dezabonare (opt-out) pentru destinatar, identificarea expeditorului și un subiect legat de conținutul e-mailului. Urmați regulile pentru marketingul etic prin e-mail.
Alegeți un aspect simplu, receptiv
În marketingul prin e-mail, merită să fie simplu. Păstrați accent pe scopul e-mailului, conținutul pe care doriți să îl transmiteți și ceea ce doriți să facă utilizatorul.
Puteți crea un aspect de la zero sau puteți utiliza șabloanele pe care instrumentele le oferă pentru a vă ușura munca.
Indiferent de alegerea dvs., aspectul e-mailului ar trebui să fie receptiv , pentru a se adapta la orice dimensiune a ecranului. În plus, idealul este să îmbine imaginile și textele, întrucât unii furnizori înțeleg e-mailurile care au doar imagini ca spam.
Personalizați expedierile
Personalizarea marketingului prin e-mail este una dintre cele mai utilizate strategii de către branduri, așa cum puteți vedea în graficul de mai jos. Nu este întâmplător, deoarece este capabil să crească ratele de deschidere a e-mailului și de clic.
Așadar, atunci când îți executi strategia, gândește-te la modul în care poți personaliza trimiterea pentru a te apropia de persoană, a-i atrage atenția și a obține rezultate mai bune. Doar inserați o variabilă în conținut care este înlocuită cu unele date utilizator, cum ar fi:
- Nume de contact (ex. Luciano, ai lăsat acest produs în coș);
- Interes (de exemplu: fanii fotbalului vor adora aceste oferte);
- Poziție (ex: Cunoașteți instrumentul ideal pentru Managerul de Marketing).
Cum să construiți o listă de e-mail?
Lista de e -mail este elementul principal al strategiei tale de email marketing. De fapt, este unul dintre principalele atuuri ale unei companii, deoarece reprezintă o listă de clienți și potențiali clienți care pot face afacerea și mai profitabilă.
Și aceste contacte aparțin companiei, nu unei platforme externe, ca în cazul adepților rețelelor sociale.
Prin urmare, lista de e-mail merită atenție. Este necesar să -l construiți organic , cu autorizarea contactelor, și să evitați trucuri precum cumpărarea de liste gata făcute, care nu fac decât rău.
Dar cum se face? Cum să „convingi” oamenii să-și lase contactele cu tine? Informarea datelor unei companii este o atitudine semnificativă, deoarece oamenii oferă acces la un anumit mediu. Prin urmare, ei trebuie să aibă încredere în companie și să primească ceva în schimb care aduce o oarecare valoare vieții lor.
Așadar, primul pas pentru a vă crește lista de e-mail este să creați o ofertă relevantă în schimbul contactelor utilizatorilor.
Acest lucru se întâmplă adesea în mod natural atunci când persoana cere o ofertă sau face o achiziție. Dar poate, de asemenea, să-și introducă e-mailul pentru a se abona la un buletin informativ, a descărca o carte electronică, a vedea un catalog, a participa la un webinar. Așadar, gândiți-vă la tipul de informații sau conținut care îl motivează pe utilizator să-și părăsească datele.
Captarea de contacte se face de obicei prin intermediul formularelor. Acestea pot fi plasate pe site sau blog, în ferestre pop-up, pe pagini de destinație sau pe rețelele de socializare (în formate specifice de postare pentru a genera clienți potențiali). Hello Bar și OptinMonster sunt instrumente utile în acest sens.
Dar nu exagerați cu numărul de câmpuri – solicitați doar datele de care aveți nevoie . Formularele cu multe câmpuri și solicitări inutile descurajează completarea.
Adesea, doar e-mailul este suficient. Solicitarea numelui poate fi interesantă pentru personalizarea e-mailurilor. Telefon și adresă, merită să evaluați dacă sunt cu adevărat necesare.
Poți cere în continuare câteva informații suplimentare, cum ar fi subiecte de cel mai mare interes sau poziția pe care o deții, atâta timp cât folosești aceste date în strategie.
Și pentru a construi o listă de e-mailuri, doar le colectați? Nimic din toate acestea: trebuie să păstrați lista sănătoasă . De-a lungul timpului, multe e-mailuri încetează să mai existe sau să fie folosite și cresc rata de respingere a campaniilor tale, adică rata erorilor de livrare către destinatari.
Ratele ridicate de respingere pot fi interpretate de furnizorii de e-mail ca practici de spam și vă pot afecta reputația IP.
Așadar, fiți cu ochii pe ratele de respingere soft (erori temporare) și hard bounce (erori permanente) și curățați periodic e-mailurile problematice, suspecte sau inexistente. Acest lucru ajută la menținerea unor niveluri bune de livrabilitate pentru campaniile dvs.
Cum să creezi o copie captivantă în e-mailurile tale?
Și când scrii e-mailuri… Ce ar trebui să faci? Este important să aveți grijă de copywriting pentru a vă transmite mesajul și pentru a-i determina pe abonați să întreprindă acțiunile dorite .
Iată câteva sfaturi pentru asta:
păstrați textul scurt
Știați că durata medie de atenție a ființelor umane în zilele noastre este de 8 secunde ? Având în vedere asta, este clar că trebuie să fii clar și obiectiv atunci când scrii e-mailurile.
Examinați și editați-vă textele pentru a scăpa de tot ce nu aveți nevoie pentru a vă comunica mesajul. Treceți direct la subiect despre ceea ce doriți să vorbiți și evitați distragerile.
Folosește limbajul potrivit
Aliniați limba textelor la persoana. Dacă urmărești o persoană tânără, relaxată și veselă, are sens să scrii un text serios? Astfel, nu stabilești comunicarea pe care ti-ai dori-o.
Așa că gândește-te la e-mail ca la o conversație cu oricine se află la celălalt capăt . Adoptă tonul vocii, expresiile, argoul pe care l-ai folosi ca și cum ai vorbi cu destinatarul.
Explorați factorii declanșatori mentali
Declanșatorii mentali sunt resurse pe care creierul le folosește pentru a lua decizii rapid, la nivel inconștient. Marketingul exploatează aceste resurse pentru a încuraja luarea de acțiuni în favoarea obiectivelor dvs. și, desigur, ele pot fi folosite și în marketingul prin e-mail.
Există mai mulți factori declanșatori: deficit, urgență, exclusivitate, noutate, printre altele. În exemplul de mai jos, puteți vedea declanșatorul de urgență aplicat prin expresii precum „ultimele ore” sau „nu mult timp” și numărătoarea inversă – dacă nu vă grăbiți, pierdeți ofertele!
Nu uitați de CTA
CTA- urile sunt îndemnuri la acțiune care încurajează utilizatorul să facă ceea ce doriți pentru a vă atinge obiectivele.
Dacă campania dorește să vândă produse, CTA-urile trebuie să conducă la cumpărare. Dacă trimiterea face publicitate unui videoclip, CTA trebuie să motiveze utilizatorul să-l vizioneze. Așadar, concentrează apelurile asupra obiectivului tău, astfel încât să nu pierzi concentrarea.
Care sunt principalele instrumente de pe piață?
Dacă aveți de gând să vă începeți strategia de marketing prin e-mail acum, aveți nevoie de un ingredient cheie: un instrument sau un software care efectuează explozii de e-mail în masă. Există numeroase opțiuni pe piață din care puteți alege.
Software-ul care apare pe listă — Mailchimp , RD Station , HubSpot și ActiveCampaign — sunt populare pentru trimiterea de e-mail marketing, dar merg cu mult dincolo de asta.
Sunt platforme complete de automatizare a marketingului și oferă alte câteva funcții, cum ar fi CRM, managementul rețelelor sociale și urmărirea clienților potențiali. Așadar, vă puteți integra întreaga strategie de marketing digital într-un singur instrument .
Cea mai populară platformă și probabil cea mai folosită de către începători este Mailchimp. Pe lângă faptul că oferă o versiune gratuită, utilizarea acesteia este foarte ușoară și intuitivă.
RD Station este un instrument brazilian, creat de Resultados Digitais, care are numeroase resurse de automatizare a marketingului. HubSpot, o referință mondială în Inbound Marketing, oferă și un instrument robust pentru marketingul dvs. digital.
ActiveCampaign, deși apare pe locul 4 în America Latină, este una dintre cele mai utilizate în restul lumii. Pe site-ul de recenzii G2, se află pe locul 1 în Top 20 de instrumente de automatizare a marketingului.
Cele mai importante greșeli pe care ar trebui să le evitați în marketingul prin e-mail
Dacă planificați și executați campanii de email marketing cu sfaturile de mai sus, veți vedea deja rezultate. Dar nu puteți face greșelile pe care vi le vom arăta acum – sau vă puteți afecta campaniile.
Vezi care sunt acestea:
Cumpărați liste de e-mail
Cumpărarea listelor de e-mail este greșeala numărul 1 pe care ar trebui să o evitați! Poate fi tentant să vă creșteți rapid baza de contacte, dar cumpărarea de liste gata făcute se dovedește a fi o capcană .
Acestea vin cu numeroase contacte invalide și inexistente care le împiedică livrarea. În plus, aceste e-mailuri nu au autorizat primirea de mesaje de la marca dumneavoastră. Prin urmare, aveți tendința de a cădea în spam și de a vă deteriora și mai mult imaginea pe piață.
Așadar, asigură-te că nu te îndrăznești de această înșelătorie, bine?
trimite prea des
Principalul motiv pentru care vă dezabonați e-mailurile este trimiterea prea des a acestora . Oamenii nu mai au timp să citească tot ce le intră în inbox și se simt copleșiți.
Așa că nu te lăsa nici pe departe de această greșeală foarte frecventă. Nu în insistența trimiterii vei câștiga utilizatorul. Este necesar să fie relevant, nu numai în conținutul e-mailului, ci și în momentul trimiterii , în funcție de ceea ce preferă utilizatorul.
Promite un lucru și oferă altul
În graficul HubSpot de mai sus, puteți vedea că 5% dintre utilizatori se dezabonează deoarece primesc conținut la care nu s-au abonat.
Nimănui nu-i place să fie înșelat. Este frustrant pentru utilizator să facă clic pentru a deschide un e-mail atras de titlu, dar conținutul nu are nimic de-a face cu ceea ce a promis. De asemenea, nu este legal să vă înscrieți pentru un buletin informativ și să începeți să vedeți e-mailuri promoționale de la partenerii de marcă.
Deci, rămâneți la înțelegere . Amintiți-vă că marketingul prin e-mail este o relație, iar încrederea este esențială pentru a avea o relație bună.
Cum să-ți duci strategia de marketing prin e-mail la următorul nivel
Cu îndrumările pe care le-am dat până acum, acum puteți crea campanii de marketing prin e-mail cu rezultate excelente. Urmați pașii, de la planificare, prin alegerea instrumentului și executarea strategiei, până la analiza rezultatelor.
Dar dacă doriți să mergeți înainte, puteți extrage rezultate și mai bune cu câteva hack-uri de marketing prin e-mail . Iată sfaturile noastre de top pentru a vă duce campaniile la următorul nivel:
Faceți teste A/B înainte de a trimite
Testele A/B arată ce versiune de marketing prin e-mail va obține cele mai multe rezultate. Efectuați o trimitere de test către o porțiune a bazei de contact, fiecare jumătate a acelei porțiuni primind o versiune diferită.
Ceea ce se schimbă, în fiecare versiune, este variabila pe care doriți să o testați, cum ar fi subiectul e-mailului sau imaginea principală a mesajului. Apoi, versiunea care funcționează cel mai bine în acea trimitere de test este lansată în restul bazei. Deci obțineți mai multe rezultate cu versiunea campion.
Potrivit Litmus , testarea A/B are ca rezultat o creștere cu 37% a rentabilității investiției .
Oferiți un centru de preferințe pentru utilizatori
Care este frecvența de trimitere ideală? Despre ce subiecte doresc să afle utilizatorii? Aceste întrebări apar întotdeauna în planificare și nu este întotdeauna ușor să le răspunzi. Deci, ce zici de a lăsa utilizatorul să se aleagă singur ?
În momentul înregistrării, puteți cere utilizatorului să aleagă o frecvență de trimitere și subiecte de interes, de exemplu. Apoi, cu fiecare trimitere, puteți oferi linkul pentru a vă dezabona sau pentru a vă actualiza preferințele de trimitere. Astfel, trimiterile devin mai relevante pentru el.
Configurați fluxurile de automatizare
Odată ce stăpâniți campaniile de marketing prin e-mail, puteți face un pas înainte în crearea fluxurilor de automatizare. Principalele instrumente de email marketing oferă această posibilitate.
Un flux de automatizare este o secvență de e-mailuri declanșate automat, în funcție de declanșatoarele pe care le definiți, de obicei asociate cu acțiunile utilizatorului (material descărcat sau deschis un e-mail, de exemplu).
Puteți utiliza fluxuri de automatizare pentru creșterea clienților potențiali, abandonarea coșului de cumpărături (exemplul de mai jos), oferte de upsell și crossell și multe altele. Pe măsură ce strategiile dvs. de email marketing se maturizează, puteți crea fluxuri din ce în ce mai complexe și mai eficiente.
Așadar, este timpul să începeți strategia de marketing prin e-mail! Ai deja sfaturile pentru a face primii pași cu succes. Planificați campanii cu ochii pe persoană, executați trimiteri conform celor mai bune practici, evaluați rezultatele și optimizați e-mailurile pentru a îmbunătăți întotdeauna.
Acum, citiți și ghidul nostru pentru cele mai bune strategii de implicare în marketing prin e-mail . Veți vedea multe alte idei pentru a implica utilizatorii cu e-mailurile dvs. Bucurați-vă!