Comunicat Presa Media Publicitate 3 sfaturi pentru a găsi clienții care vă vor crește vânzările

3 sfaturi pentru a găsi clienții care vă vor crește vânzările

Acest articol a fost scris de SorinDesign, CEO Manager SorinDesign. Dacă doriți să faceți următorul pas în afacerea dvs., vă încurajăm să vizitați SorinDesign.Ro, propulsat de SorinAlmaDesign.

Conectarea la publicul dvs. țintă și nu numai este componenta cheie pentru creșterea unui start-up.

Construirea unei înțelegeri a clienților, împreună cu nevoile acestora, creează un profil care va oferi fluxuri de venituri fiabile.

Cunoaște-ți demo-ul

Antrenorul de afaceri, Lewis Howes, este remarcat pentru faptul că a declarat printre alte idei: „Cel mai important lucru de reținut este că trebuie să-ți cunoști publicul”.

Aceasta este cheia dezvoltării profilului dvs. de afaceri și a abordării generale a marketingului.

Înainte de a introduce un produs pe piață, este necesar să efectuați o cercetare aprofundată a demografiei consumatorilor dvs. țintă. Cui faceți marketing în funcție de vârstă, sex, sex și locație geografică?

Se spune că raportul dintre urechi și guri este un indiciu al raportului că acestea ar trebui utilizate. Ascultați cu atenție pentru a identifica tot publicul țintă pe care îl interesează și ceea ce este în curs de desfășurare.

Cu excepția cazului în care începeți cu adevărat un nou drum, există deja concurenți cu pielea în joc. Aflați din succesele, greșelile și lacunele lor de abordare. Atunci exploatează-l pe tot.

Fiți conștienți de modul în care consumatorii consumă produsul
 

Brad Ahn, CEO al publicației sportive digitale Ahn Fire Digital, susține că este esențial să înțelegeți modul în care un public se implică în produsul dvs. și apoi să pivoteze asupra schimbărilor în obiceiurile lor de consum.

Când algoritmul Facebook s-a schimbat din cauza scandalului Cambridge Analytica în 2016, multe dintre strategiile de marketing ale rețelei de socializare au fost, de asemenea, devastate. Companiile de succes au atenuat riscul îndepărtându-se de Zuckerberg Inc sau adaptându-se la noul climat.

Mulți au renunțat la tehnicile de optimizare a motoarelor de căutare, încercate și testate, cu avantajele de cost redus și impact ridicat pe care le oferă. Alții și-au gestionat riscurile sporindu-și profilul pe site-uri precum Instagram (cu peste 1 miliard de utilizatori activi, creând o piață colosală) și LinkedIn.

Angajează, angajează, angajează

Odată ce publicul a fost identificat și obiceiurile sale de consum au fost analizate, atunci trebuie să livrați un produs care să le angajeze.

Vorbitorul motivațional canadian Brian Tracy a spus: „Abordați-vă fiecărui client cu ideea de a-l ajuta să rezolve o problemă sau să atingă un obiectiv, nu să vândă un produs sau serviciu”.

Suntem cu toții saturați de vânzări și, în consecință, le ignorăm mai ales. Pentru a vinde un serviciu, trebuie să aprofundăm condiția umană. Dacă conectați produsul Dvs. cu povestea LOR, este mai probabil să generați loialitate care durează.