- comunicat de presa, news release, media release
Comunicat Presa Evenimente Lansare de carte
Prima carte cu autor român scrisă pe tema managementului strategic al achizițiilor în mediul privat
București, joi, 23.07.2020
Editura Supply Essence Publishing House a lansat cartea ”Strategie, Semnificație și Sens în achiziții, drumul dinspre lanțul de aprovizionare spreaborddarea sistemică a achizițiilor”, prima apariție editorială cu autor român pe tema managementului strategil al achizițiilor în mediul privat.
Cartea, scrisă de Alina Ioniță, s-a născut din dorința autoarei de a susține o profesie căreia până nu de mult îi era minimizată importanța în cadrul companiilor, aceea de achizitor. Este inspirată din experiența și expertiza celor mai bine de cincisprezece ani de lucru în achiziții în companii naționale și multinaționale, timp în care a studiat, testat și implementat conceptele teoretice și practice propuse de experti renumiți pe plan internațional, peste care s-au suprapus mai bine de șapte ani de training și consultanță în domeniul Achizițiilor strategice.
Cartea ”Strategie, semnificație și sens în achiziții” răspunde necesităților tuturor profesioniștilor în domeniul achizițiilor care înțeleg impactul muncii lor în cadrul companiei și doresc să treacă la nivelul următor în profesie. În egală măsură, ea răspunde necesităților managerilor care întrevăd potențialul funcției de achiziții în realizarea obiectivelor financiare și operaționale și doresc să implementeze în cadrul companiei mentalitatea, procedurile și fluxurile corecte de achiziții.
Pe parcursul ei, cititorul are ocazia să-și însușească, într-un mod facil, o serie de elemente esențiale profesiei precum:
- Importanța în creștere a achizițiilor pentru organizații
- Modul în care semnificația și obiectivele achizițiilor s-au îmbogățit pe parcursul anilor, odată cu schimbările economice, sociale, tehnologice.
- Evoluția responsabilităților achizițiilor și creșterea complexității rolurilor profesioniștilor în Achiziții, menite să susțină obiectivele de profitabilitate, control al operațiunilor și diminuare a riscurilor organizației.
- Înțelegerea particularităților de achiziție a serviciilor față de bunuri
- Eliminarea sau diminuarea probabilității de apariție a riscurilor aferente achizițiilor
- Înțelegerea raporturilor de putere între cumpărători și furnizori, a importanței produselor și complexității pieței, care dictează cadrul negocierilor cu furnizorii și strategia optimă de achiziție, distinctă de la categorie la categorie.
- Abordarea corectă a proceselor de selectare a furnizorilor, bază pentru performanță și profitabilitatea ulterioară.
- Conștientizarea de către Achiziții a strategiei concurențiale a companiei.
Pe scurt, este o carte care condensează experiența unei cariere de succes în domeniu, cu scopul creșterii vizibilității și a rolului acestei profesii în mediul privat.
Cartea este disponibilă pe siteul editurii Supply Essence Publishing House, www.supplyessence.ro, și vine însoțită de un pachet promoțional special conceput cu ocazia lansării, la un preț, de asemenea, promoțional.
--------------------------------------
Alina Ioniță este unul dintre primii specialiști români în managementul achizițiilor din mediul privat. Prezentă în domeniu încă din vremea în care importanța și rolul strategic ale profesiei sale se conturau și se așezau pe baze moderne, expertiza ei este consolidată și susținită de cei peste 17 ani de experiență practică în diferite companii și industrii. A administrat bugete de milioane de euro, a generat economii de milioane de euro și a coordonat echipe și proiecte complexe de achiziții în corporații multinaționale.
Din anul 2013 își dedică activitatea susținerii specialiștilor din domeniul achizițiilor prin programe de training și consultanță customizată, în domeniul achizițiilor strategice. Printre clienții ei se numără companii importante din țară și de peste hotare.
Experiența practică de aproape 2 decenii, completată de o documentare exhaustivă, îi oferă o viziune de ansamblu foarte valoroasă asupra trecutului, prezentului și viitorului Achizițiilor.